X

بیانیه سطح توافق خدمت

توافقنامه سطح خدمت

توافقنامه سطح خدمت" پاسخگویی به شکایات مرتبط با آب و فاضلاب" و" بررسی پیشنهادات حوزه آب و فاضلاب"
مقدمه
 
  • شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، دو خدمت"پاسخگویی به شکایات مرتبط با آب و فاضلاب" و " بررسی پیشنهادات حوزه آب و فاضلاب" را در میز خدمت الکترونیکی به کاربران ارائه می دهد.
هدف
 
  • هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمت ارائه شده توسط شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، کیفیت تحویل خدمت پاسخگویی به شکایات و بررسی پیشنهادات برای درخواست کنندگان خدمت مورد توافق قرار گیرد.
  • این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص این خدمت، روش¬های نظارت و مسئولیت¬های سازمانی را در صورت لزوم مشخص می کند.
مسئولیت
 
  • شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با توجه به شناسنامه های ابلاغی سازمان امور اداری و استخدامی ، مسئول ارائه دو خدمت "پاسخگویی به شکایات مرتبط با آب و فاضلاب" و " بررسی پیشنهادات حوزه آب و فاضلاب" است.
  • این دستگاه موظف به دریافت درخواست خدمت از کاربران در روزهای کاری و در ساعت های اداری از طریق درخواستهای واصله میز خدمت الکترونیکی است.
تعهدات متقابل خدمت گیرنده و دستگاه اجرایی
 
  • متقاضی دریافت خدمت مسئول درج اطلاعات صحیح و کامل در سامانه می باشند.
  • متقاضی دریافت خدمت مکلف است مدارک خود را تنها از طریق سامانه الکترونیکی به این دستگاه ارائه نماید. مگر در مواردی که دستگاه تشخیص دهد لازم است مدارک از روشهای دیگر ارائه شود.
  • اطلاع رسانی کامل در خصوص زمان و شیوه ارائه خدمت در میز خدمت الکترونیکی در دسترس است.
  • متقاضی خدمت موظف است قبل از درخواست خدمت، بخش اطلاع رسانی خدمت مورد نشر را به صورت کامل و دقیق مطالعه کند.
هزینه ها و پرداخت ها
 
  • خدمات ارائه شده از سوی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، برای عموم آزاد بوده و مشمول هزینه نمی شود
دوره عملکرد
 
  • این توافقنامه سطح خدمت تا تاریخ ۲۹/ ۱۲/ ۱۳۹9، اعتبار دارد.
  • در پایان زمان اعتبار توافقنامه، یک توافقنامه سطح خدمت جدید ایجاد و امضا خواهد شد تا ارائه خدمات ادامه یابد.
  • خاتمه توافقنامه
  • پس از خاتمه توافقنامه، ارائه خدمت مطابق توافقنامه جدید انجام خواهد شد.